Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.

Tajmac logo
×

Kvalita

Kvalita a environment

Hlavním cílem společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., je splnění všech požadavků zákazníka.

Vysoká technická úroveň všech výrobků společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., byla potvrzena udělením certifikátu kvality v roce 2010, certifikátem systému environmentu v roce 2024 certifikační společností TÜV SÜD Czech s.r.o.

Společnost zavedla a udržuje systém managementu kvality a managementu environmentu podle požadavků mezinárodních norem ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016 (nebo v originále EN ISO 9001:2015, EN ISO 14001:2015) v oblasti vývoje, výroby, prodeje a poskytování služeb tak, aby byla neustále zvyšována jeho efektivnost a účinnost s cílem dosáhnout užitku pro všechny zainteresované strany.

Vedení společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., se aktivně zapojuje do vytváření a udržení efektivního systému managementu kvality a managementu environmentu. Současně vedení společnosti od všech zaměstnanců vyžaduje profesionální a odbornou připravenost při kontaktu se zákazníky.

Politika kvality a environmentu

Politika QMS a EMS vychází z vize a mise společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., a je nedílnou součástí nástrojů řízení společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.
Politika QMS a EMS stanovuje základní rámec pro realizaci cílů kvality při uspokojování požadavků a očekávání zákazníků a dalších zainteresovaných stran, směřuje společnost k trvalému zvyšování efektivnosti a účinnosti všech procesů a činností.

Vedení společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., prosazuje následující zásady:

• Vůdcovství / Trvalý rozvoj zaměstnanců a spolupráce s nimi
Zajistit vzdělávání, trénování a vedení pracovníků. Vybavení pracovníků potřebnými zdroji pro činnosti v rámci jejich kompetence a zodpovědnosti. Vytvářet pracovní prostředí, které pozitivně ovlivňuje plnění požadavků na kvalitu a environment a dosahování vyhlášených záměrů a cílů společnosti.

• Zaměření na zákazníka
Neustále zvyšovat počet spokojených zákazníků, uspokojovat a naplňovat jejich očekávání a potřeby, a soustavně sledovat jejich spokojenost.

• Procesní přístup
Definování a vnímání činností v organizaci jako vzájemné propojení na sebe působících procesů, definováním jejich rozhraní se stanovením jasných kompetencí a pravomocí pro jejich řízení.

• Systémový přístup
Uplatňovat a rozvíjet neustálé zlepšování systému QMS a EMS podle norem ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016 vedoucí k uspokojení potřeb a očekávání zákazníků a všech zainteresovaných stran.

• Neustálé zlepšování
Neustálé zlepšování kvality výrobků, zvyšování efektivnosti a účinnosti všech procesů, systému QMS a EMS, a včasné přijímání preventivních opatření.

• Vzájemné výhodné dodavatelské vztahy – Spolupráce s dodavateli
Vytváření jasné a otevřené komunikace s dodavateli a vzájemně prospěšných vztahů. Monitorování a hodnocení jejich způsobilosti.


K zajištění QMS a EMS se vrcholové vedení společnosti TAJMAC-ZPS, a.s., zavazuje:

  • udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat systémy QMS a EMS v souladu s požadavky norem řady ISO 9000 a ISO 14000
  • pravidelně každý rok vyhlašovat Cíle a provádět jejich pravidelné přezkoumávání
  • vytvářet a poskytovat dostatečné zdroje pro realizaci QMS a EMS, cílů QMS a EMS, včetně strategických cílů daných podnikatelským záměrem
  • aplikovat výstupy výzkumu a vývoje z inovativní platformy pracující na vysokém stupni poznání do dodávané kvality produkce a služeb
  • sdělovat uvnitř naší organizace důležitost plnění požadavků zákazníka, jakož i normativních a legislativních požadavků a požadavků interních předpisů
  • dodávat zákazníkovi produkty v nejvyšší možné kvalitě
  • neustálé zlepšovat a předcházet znečišťování životního prostředí
  • systematicky provádět údržbu výrobního zařízení pro dosažení shody s požadavky na produkt, preferování pořízených investic a zavádění nových technologií s příznivým dopadem na životní prostředí
  • motivovat a systematicky zvyšovat odborné znalosti a kompetenci našich zaměstnanců při řízení kvality a ochrany životního prostředí
  • osobní angažovaností a aktivitou neustále zvyšovat efektivnost systému QMS a EMS

Získané certifikáty

Certifikační společnost TÜV SÜD Czech s.r.o. provedla v roce 2010 certifikační audit systému kvality (QMS) a v roce 2024 certifikační audit na systém environmentu (EMS) ve společnosti  TAJMAC-ZPS, a.s., na činnosti vývoje, výroby, prodeje a poskytování služeb.

Na základě kladného výsledku certifikačních auditů společnost TAJMAC-ZPS, a.s., získala certifikát kvality dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2016 a certifikát systému environmentu dle požadavku normy ČSN EN ISO 14001:2016.

Dotazník spokojenosti zákazníka
Základní údaje
Vaše hodnocení
Technické parametry stroje

Jak jste spokojeni s technickými parametry stroje? *

Důležitost tohoto kritéria

Poměr "cena/užitná hodnota" produktu

Jak jste spokojen s poměrem "cena/užitná hodnota"?: *

Důležitost tohoto kritéria

Rychlost a kompletnost servisních služeb

Jak jste spokojen s rychlostí a kompletností servisních služeb?: *

Důležitost tohoto kritéria

Sortiment nabízených výrobků, služeb

Jak jste spokojen se sortimentem nabízených výrobků (služeb)?: *

Důležitost tohoto kritéria

Přístup výrobce (prodejce)

Jak jste spokojen s přístupem výrobce (prodejce)?: *

Důležitost tohoto kritéria

Reakce na Vaše požadavky a připomínky

Jak jste spokojen s reakcí na Vaše požadavky a připomínky?: *

Důležitost tohoto kritéria

Ostatní
Vysvětlivky

Údaje označené * jsou povinné.
Hodnocení spokojenosti: vyberte hodnotu ze stupnice 1 - 5 (1= rozhodně ano, 5 = rozhodně ne)
Důležitost kritéria: vyberte hodnotu ze stupnice 1 - 5 (1= nejnižší váha, 5 = nejvyšší váha)